Skåne!

En liten mini semester ner till svärföräldrarna nere i Skåne innehöll årets första golfrunda.Aj aj vilken träningsvärk det skulle komma att bli.Första dagen gick det som det gjorde men andra dagen gick jag ut på 22 poäng.Sänkning på " G " men orken tog slut och det hela slutade på 32 poäng. God mat som vanligt och jag frossade i både mat, vin och godis.Allt som hör sommaren till. Ingalill och jag prommenerade och plockade sommarblommor som jag ska torka. Det ska bli härliga fotbad framöver.
Björk som är bra mot urin - njurbesvär och reumatiska besvär.
Brännässla som är bra mot eksem, huvudvärk, & reumatiska besvär.
Maskros som är bra mot klåda, åderbrock, inflammationer & FOTSVAMP
Röllika, Johannesört, Libbsticka och ormbuske kom med hem också.Vi får se om det kan bli några härliga krämer eller fotbad utav dem.

www.oggk.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0