HÄLSPRICKOR

Jag vet att många kommer att få problem med hälsprickor i sommar.Sol, salt & bad har vissa fötter problem med.Men nu har jag något riktigt bra att rekommendera.HEEL PAD, en fantastisk strumpa att stoppa foten i och visp på några dagar är hälsprickorna borta.Kan du inte gå på foten för att det gör så ont?
Med denna strumpa och avlastning kan du gå utan att det gör ont eller iallafall mindre ont. Behöver du hjälp med dina hälsprickor?

Hör av dig till:
HÄRLIGAFÖTTER
Marina Häll
[email protected]
0704857886


Kommentarer
Postat av: Åsa

Helt sjukt bra!!! Efter 2 barn och ingen fotvård får man onda fötter och djupa sprickor aj aj aj vad det gör ont! Så glad att denna produkt fanns, jag är helt överväldigad och förvånad att jag på 3 dagar inte bara minskat sprickorna utan dom har försvunnit HELT!! Jag kan inte tro detta fantastiska resultat! Önskar att jag hade tagit före och efter bild!

Tack för denna super produkt Marina!



//Åsa:-)

2011-09-05 @ 16:27:19
Postat av: Anonym

// åh, jag är så glad att jag kunde hjälpa till.Kram på dej

2011-09-28 @ 00:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0