Stora tårar

Nu har jag bölat och man kan ju undra hur mycket som fanns på lager inombord. Vaknade upp på nyårsdagen rätt så trött och sliten efter det här året och det började med att dom på tv visade dagarna innan det kungliga bröllopet. Tårarna började då och dom bara fortsatte när bröllopet visades. Herregud så fint det var. Vi var nämligen i Turkiet när det begav sig och i Stockholm var det ju lite bröllops hysteri som jag inte orkade med just då. Men nu bara fastnade jag och det bara tömmdes ur mig.
Efter bröllop, Ivanhoe & min bäste väns bröllop var jag helt slut. För det blir ju iallafall för mig mycket tänkande när man gråter.
Mycket har hänt det här året, vem är man , vad vill man och vad gör jag?

Jörgens kommentar när han kom innanför dörren efter jobbet var
-har du precis vaknat eller har du gråtit ?
Som jag såg ut,
Men sen blev det mousserande vin som ni vet och ett långt samtal med min lilla sambo. Det bestämmdes att jag skulle gå till gymet och det gjorde jag, åååååå så skönt det var. Ett härligt bodypump pass blev det och idag yoga. Känner mig som en ny människa, redo att ta mig ann 2011 och mina 4,5 kg som jag har gått upp sen jag börjat plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0