Bröllpsmässa 2011

http://www.alltombrollop.com/stockholm.aspx

Det här måste man ju bara gå på.
Själv jobbar jag på lördag & söndag där på mässan och sen går man väl i bröllopstankar. Kan tänka mig att det är pompa och ståt. Ni som är gifta kan ju gå för att minnas eran fantastiska dag och ni som inte är gifta kan gå och mysa lite.
Jag kommer att stå i Bibendums monter och presentera viner från sydafrika och en producent som heter Nederburg. Här kommer ett utav dom:

Nederburg Foundation Shiraz / Viogner art 1213301 på systemet och kostar 74:-
Det är ett vin med kryddiga toner men ändå riklig med frukt som viol och björnbär. Vinet är lagrat 6 mån på äldre ekfat så toner av lakrits och choklad är mjuka och lena.
Gott att dricka bara sådär och om ni kombinerar med mat så kan jag tänka mig att lammkotletterna är himmelska till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0