Söka Jobb

Ja det här har jag inte gjort så många gånger, sökt jobb. Har ju för det mesta fått jobben genom kontakter och slumpen. Men idag skickade jag iväg en ansökan med personligt brev och cv. Känns stort och mycket spännande. Den 14 april är jag färdig medicinsk fotterapeut och vill komma igång på en gång.

Förslag på namn till mitt företag tar jag tacksamt emot:
fotvÄrk
FOTCENTRA
fotverket
MINA fötter
Fot akademin

Om någon blir förvirrad nu och inte vet om att jag pluggar så kommer jag fortsätta med HÄLL OF A TASTE och mina provningar. Så när det är dags för något roligt på jobbet så kontaktar ni mig och jag ordnar festen. Tequila & Champagneprovningar är mycket populära aktiviteter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0