Det här visste jag inte om Brugal

Brugal är nummer 1 i Karibien och den tredje största romproducenten i världen.
Brugal har kapacitet att lagra 180 000 amerikanska vita ekfat i lagret i Puerto Plata.
Produktionen av Brugal Rom har ökat till 75 000 liter per dygn .Under 2009 sålde Brugal fem miljoner lådor rom och uppnådde en marknads andel på 89% i Dominikanska Republiken.
Det här är information från Maxxium,importör av Romen.
Det här vet jag däremot,den är god.Drick den till en god chokladmousse gjord på 80% mörk choklad

Kommentarer
Postat av: beata

Ha! vad lustigt, jag drack Brugal på Dominikanska republiken för några år sedan. Till och med jag som aldrig dricker tyckte den var jätte god :)

2012-01-19 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0