Ginger beer

Ginger beer är en härlig god dryck som jag har provat en hel del drinkar på , men aldrig själv jobbat med den och skapat någon.
Det ska det bli ändring på. Ginger beer är beställt och på torsdag blir det lite nya cocktails på jobbet.
Efter en helgs jobb på mässan så  är jag fullproppad med ny energi och skapar glädje.

Funderingar:

Sotad Margarita ( inspiration från tequilamaestro david )
Tequila Fizz, drack jämt gin fizz förr. Nu dricker jag tequila så självklart ska jag göra en på tequila
Hibiskus, måste få till en god
Paloma, finns redan måste bara få igång den. Det finns inget mer typiskt Mexiko än den
Annanas och tequila = gott

Vi får se vad det blir för något gott.

Kommentarer
Postat av: beata

Hej!

Jag har skrivit till dig på min blogg, där du kommenterat en rörelse som är med på en bild.

Kram

2010-10-06 @ 14:37:46
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0