Söndag = telefondag

Söndagar är verkligen en telefondag för mig. Det är mysigt att prata med vänner och på söndagar är en bra dag tydligen för det blir alltid massor av samtal. Min mamma ringde idag och då blev jag jätteglad.Min kära mor är inte den som ringer i första taget, så då blir det extra roligt.
Man har ju så mycket att prata om nu när man pluggar och gör helt andra saker än det man har gjort dom senaste åren.
Idag fick jag en hemleverans av Los Tres Tonos, Cask Strength. En tequila som är unik, köpte av en kille som hade beställt många flaskor och kunde avvara några. Det är lyxigt och häftigt att jag har två sorters "Handpicked by Aliassmith"

www.tequilaspirit.se
Los Tres Toños single-cask cask-strength

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0