Puh, vilken dag!

Stressigt värre idag.
Satte klockan på 08.00 och gick upp och pluggade i några timmar. Behöver lite plugg inför kommande prov. Sedan blev det ett bodypump pass på gymet, aj aj det var jobbigt. Kändes att jag inte har varit på gymmet på ett tag. Har haft lite ont i axlar och nacke efter praktik veckan i skolan. Nya arbetsmoment och jag har förstått att jag måste börja träna axlar och nacke nu.
Sressade till skolan och jag hann inte äta nåt, dumt jag vet. Men så blev det.
Efter skolan åkte jag direkt till Mamadou och jobbade i 4,5 timme. En härlig fredag med mycket take out. Men vilka härliga människor jag har jobbat med, mycket skratt blev det. Hoppas att dom behöver min hjälp snart igen, för då kommer jag snabbt komma in i det.
Kommer att sova riktigt gott inatt för i kväll är jag riktigt trött.

Kommentarer
Postat av: Christina

Roligtt att du jobbade hos Maria!!! Ser fram emot tills ni kommer - p & K

2010-11-20 @ 18:15:23
Postat av: Anonym

Ja, ska bli jättemysigt

2010-11-21 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0