Nu börjas det på riktigt

Uppe med tuppen 06.00 för att yoga. Det är jobbigt att gå upp så tidigt men jag mår så bra nu efteråt så det är det värt. Det var en vikarie idag så det blev lite annorlunda och instruktören tog det på engelska. Var länge i poserna och mycket strecht.
Idag har jag fullt upp. Förbereder en Tequilaprovning som jag ska ha på fredag "afterwork "provning på ett företag, hur kul som helst. Så det första jag ska göra är att gå till expert och framkalla bilder och förstora. Sedan blir det plugg 13-17. Idag ska vi äntligen börja med behandlingar, inte på kunder Thank god, utan på varandra. Så nu börjas det på riktigt.KUUUUUUUUULLLLLLLLLLLL
Sen efter det ska jag träffa Katten, en supertrevlig tjej som driver The Catbar. Dags att bolla lite idéer och prata jobb, jag måste ju jobba lite extra och inte tappa mina fantastiska handlag för shakern.
www.catbar.se
Kolla in den här sidan, kan vara bra att ha när du ska ha fest. Hemma bartendrar kan du göra rotavdrag för:)Visste du det?
Sedan efter det mötet är det dags för ett annat och det gäller min egen företagsverksamhet. Jag sprudlar av energi och livet känns just nu väldigt roligt.
Jörgen har påminnt mig att man behöver kramas i ibland, han känner sig kanske åsidosatt?
Ska krypa ner och kramas lite innan jag går ut och fortsätter min dag
Hoppas ni får en fantastisk dag

Stor kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0