Mitt nya liv

Det är söndag och jag vaknade tidigt fast jag är helt slut efter helgen och borde sova några timmar till. Men det snurrar av idéer i huvudet och det går bara inte att sova .
Idag är det sista dgaen på jobbbet och det känns helt overkligt. Jag kommer att sakna jobbet jättemycket men får hoppas att det nya kommer att vara så intressant att jag inte känner av det allt för mycket.

Jag brukar yoga på söndagar men fastnade framför datorn och det är dags att beställa visitkort, svara på tusen frågor från skatteverket, varför , hur och vad jag ska göra med det nya företaget.
??????
Hur ska jag veta i föreväg om hur mycket jag ska tjäna, hur mycket jag kommer att få i överskott resp underskott.
Ja frågorna gör att det tar sin lilla tid, men namnet blir iallafall " Häll of a taste" och jag kommer att hålla hemma hos provningar.
Medicinsk fotvård kommer jag att plugga på axelsons, dagtid i 6 månader framåt .
Jag behöver era fötter att öva på

Kommentarer
Postat av: beata

du kan öva på mina yogi toes :)

det är omöjligt att sia i början hur mycket man tjänar...men lägg ner lite energi på det så kommer du nog att kunna räkna ut ganska bra! Lycka till och bra namn!

2010-11-02 @ 11:04:39
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack vännen!

Hur går det för dig?

2010-11-02 @ 23:03:36
Postat av: beata

satte mig med bokföring idag..det är tur jag har en snäll man som vill hjälpa mig..jag har kalkylexi!

2010-11-03 @ 18:38:04
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad spännade, kalkylexi:)

Nu ska jag verkligen försöka att komma till dig och utöva yoga

2010-11-06 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0