Medicinsk fotvård dag 2

Panik.....
Jag läste inte något i går kväll så det blev till att snabbt gå egenom dagens avsnitt under frukosten.
Hemläxan är att varje gång man borstar tänderna så ska man göra det på ett ben och blunda och varför det?
Balans ( här tränas fot och underben )
Vi fortsatte med anatomi idag.
Nu kan jag fotens alla ben och benens förbindelser.
Plantarflexion & Dorsalflexion och mycket mycket mer, det snurrar i huvudet, vad är vad? 
Eftermiddagen var fotmassage på schemat igen, nya fötter och nya grepp.

Jag är super trött om kvällarna, undrar hur länge det ska ta att vänja sig vid att gå upp så tidigt. 


Nya männsiskor & nya upplevelser

Kommentarer
Postat av: beata

kul med anatomi! nu kommer du få mycket mer förståelse för hur kroppen fungerar när du gör din yoga!

2010-11-04 @ 14:10:49
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja verkligen,

Har förstått att jag har två fötter nu.Det är jätte kul

2010-11-06 @ 13:31:40
Postat av: beata

kom på yoga någon måndag på sundbybergs hälsocenter kl 19!

2010-11-09 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0