Mamadou

www.mamadou.se

Börjar jobba extra här på fredag och det ska bli jätteroligt. Asiatiskt kök och det vet jag inte mycket om förutom att jag älskar sån mat. Det blir alltså någonting nytt igen, allt jag gör är nytt och väldigt spännande nu. Pluggar gör jag hela tiden, men lite då och då. Jag har inte riktigt fått in nån bra pluggstruktur än och det är inte så bra eftersom jag ska ha ett prov på måndag.
Jag har haft 4 kunder och 7 olika fötter dom senaste dagarna. Många olika tankar har slagit mig när jag suttit med dom här fötterna.
Jag höll på att kräkas av ett par fötters lukt igår och då bara slank det förbi "är det här vad jag ska hålla på med". Idag droppade jag lite lime och lavendel olja på mitt munnskydd. Det doftade jättegott med sällskap av tossingarna idag, slapp därmed alla konstiga tankar och ideér.

Träningskoll:
Dåligt med träning under hela veckan så jag har bokat in ett bodypump pass fredag lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0