HÄLL OF A TASTE

Ja jag väntar fortfarande på min FA skattsedel för mitt företag, HÄLL OF A TASTE.
Jag har mycket på G just nu och har otroligt mycket energi och det känns helt otroligt skönt.I måndags och tisdags var jag så trött att jag ville gråta men i onsdags tvingade jag mig själv upp 06.00 och körde yoga, vims ala bim och tröttheten försvann och tordag och fredag var inte alls trötta dagar, tvärtom.
Jag hänger med bra i skolan och är helt chockad över allt jag lärt mig på 5 dagar. Kan hela fotens alla ben och leder nu och även hur nervsystemet fungerar


Ikväll blir det jobb på Texas Östermalm, ska bli jättekul.
Vinrekommendation idag kommer att bli Paracombe " The Rueben "
Ett fantastiskt vin från Australien och importör är Johanlidbyvinhandel
www.johanlidbyvinhandel.se

Nu ska jag ut på en liten springrunda och insupa lite D vitamin, solen skiner och jag njuter av livet.

Våga satsa, våga förlora, våga misslyckas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0