F skattsedel

Japp nu är den här, mitt företag är registrerat och klart.
HÄLL OF A TASTE var namnet och nu ska första fakturan skickas iväg. I mitt företag kommer det att finnas 3 förgreningar och jag kommer att börjar med:
Hemmahos är i fokus, dryckesprovningar är grejen. Tequila kommer i första hand såklart eftersom jag kan det och brinner för min tequila men självklart så blir det vad som efterfrågas. All dryck är ju rolig och speciellt om den kombineras med mat. 
Den andra grenen i företaget blir upplevelse och kommer att finnas tillgängligt i mitten på april då jag är färdig fotterapeut.
Den 3 grenen är försäljning. För att uppleva saker måste vi ha produkter och eftersom vi alla är konsumenter så kommer jag att sälja en hel del bra grejer.

Visitkorten har kommit men ligger på posten fortfarande och väntar, jag ska hämta dom i morgon. Det är så spännande och kul.

Kommentarer
Postat av: beata

grattis du är bäst!!

2010-11-24 @ 18:04:26
Postat av: Anonym

Tack vännen

2010-11-24 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0