Nytt år nya möjligheter

Nu är det äntligen som vanligt igen. Gymet är öppet som vanligt igen, då menar jag att det finns lite pass att gå på.
Träningen går super bra. Tränar så gått som varje dag och har provat på lite nytt. Träningsvärk alltså. Idag körde jag poweryoga 90 min för första gången.Det var lång tid. Jäspningarna började efter 60 min och jag började se stjärnor. Men det var bara att köra på. Det var stelt och jag är så ojämn i kroppen. I vissa rörelser är det verkligen som natt och dag med vänster & höger. 
Jag har kört mycket pass nu och i morgon får jag nog ta en behövlig vila,vi får se hur jag känner mig imorgon bitti. Jag har fått tillbaks mina extra kilo runt magen över jul och den här veckan har jag ju kört dagtid på jobbet och det är inte bra att vara ledig på kvällarna. Det blir lätt godis framför tvn. Snart öppnar vi krogen och då blir det verkligen som vanligt igen och förhoppningsvis så försvinner dom här 2 kilona fort.
Idag har jag varit på Dramaten " back Stage"på en liten visning. Mycket intressant , jag var där med min vän Bev som jobbar på teatrar i New york och hade fixat den här visningen. Det är väl inte det lättaste annars att komma bakom kulisserna där och Bev ville ha med mig som tolk.
Nöjda kom vi ut därifrån och det blev sushi till lunch.

Ja ni tänker säkert: YOGA - SUSHI???????= MARINA????

Men det är så,  Marina älskar sushi nu förtiden och yoga börjar kännas bekvämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0