nine to five

Japp, då är man tillbaks till vardagen.
Den här veckan är det stängt på våran restaurang så nu har jag kännt på hur det är att jobba på
"ett vanligt jobb".
Jag har inte stressat det minsta och fått hur mycket som helst gjort. Började klockan 11.00 och började tänka på hemgång vid 17.30. Självklart fastnade jag i en diskussion och kom inte iväg förrens 18.30.
Missade då mitt inplanerade poweryoga pass. Men tänkte jag så är det att jobba dagtid, får gå ut och springa i stället.
Men det blev ingen löprunda.
Det blev en bakad potatis, entrecot, coleslaw och en bra bok. Jag myste och är inte stressad för fem öre. Skön känsla.
Pratade med mina två systrar i telefon, kollade på tv och mös.

2010 har börjat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0