MEXICO

Äntligen!
Nu ska jag äntligen få komma dit och få se allt. Kultur, mat & TEQUILA. Den 25 februari lyfter mitt flyg. Via Amsterdam åker vi till Mexico city och därifrån till Guadalajara.
Jag kommer att åka med ett gäng som alla är i samma branch som mig och är super duktiga. Jag kommer att få lära mig så mycket. 
Så det är med stor förväntan, nyfikenhet och glädje som jag nu går i väntans tider på att få komma iväg.
Under resan kommer vi att få träffa de viktigaste personerna inom industrin, besöka mer än 10 destillerier och besöka dom viktigaste restaurangerna. Vi kommer att få prova Tequila men även öl och Mezcal. Syftet med resan är att få en djupodlad förståelse för Mexikansk kultur, gastronomi och dryckestraditioner. Sist men inte minst, lära sig gammal och nutidshistoria.
Jag kommer att vara borta i 9 dagar och jag har en känsla av att det kommer att bli min bästa resa någonsin.  

There is something about Tequila. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0