KÄRLEK

När jag kom hem idag efter ett hårt träningspass och några timmars jobb så var maten så gott som klar. 10 poäng till min söta sambo.
Ugnsbakad falukorv med potatismos. På hans lilla vis påpekade han. Det innebar hemlagat potatismos och falukorv i ugn med tomat och ost. Senap och hackad gurka serverades bredvid.
Mums, var det här och så härligt att slippa laga mat när man är vrålhungrig.
Det här var den andra middagen på kort tid som Jörgen fixade mat till mig. Vad kan detta bero på?

1) För han älskar mig
2) Nytt intresse för matlagning
3) Annars får han ingen mat.............

Jag frågade honom och fick snabbt till svar, du var ju hungrig!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Ett snabbt och alldeles fullkomligt lysande svar!

(Håller med dig, det är såååå gott med potatismos och ugnstekt falukorv, och alla män tycks ha sin egen lilla variant av den!)

2010-01-16 @ 09:46:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0