Mexico

I morgon bär det av till Mexico och Guadalajara.
Jag är så pirrig i magen, lite nervös faktiskt. Vet inte varför, brukar inte vara det när jag ska ut och resa men det här slår ju det mesta som jag har gjort (tror jag)
Det har varit mycket jobb den senaste tiden så jag känner mig helt slut om jag ska vara ärlig. Stress och jobb.
Men nu blir det vila av i nästan ett dygn för det är vad resan tar i tid.
Stockholm- Amsterdam
Amsterdam-Mexico City
Mexico City- Guadalajara 

Nu packar jag och det är inte så lätt att veta vad man ska ta med. Har kollat och det är 20 grader men har sedan hört från annat håll att det är kallt där och husen är ju inte riktigt byggda för kyla. Bikinin var redan nerpackad när jag fick den här informationen.
Klänning eller Byxa?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ååååh vad spännande. Jag var inne på Tequila Spirit och tittade. Jättefin och intressant sida, tack för tipset!

Hoppas naturligtvis att du får det kanon och att jag får läsa allt om resan på din blogg sen!

Ha det gott!

2010-02-24 @ 20:48:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Ahhhh vad spännande och roligt för dig, vännen!! Ha det superkul och res försiktigt! Kramar Anna!

2010-02-25 @ 07:59:06
Postat av: Victoria

Ha en jättetrevlig och underbar resa. Tag hand om dig.

2010-02-25 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0