DATARAS!

Har just nu ingen fungerande dator så det blir ingen uppdatering på ettag. Har haft en känsla av att detta kunde hända faktiskt och tillslut ville den inte mera. Det är inte läge just nu för saker att gå sönder. Behöver pengar och det massor men det blir utgifter istället.:(
September är fullbokad med jobb, fest, besök och resor.
Har det varit sommar och semester precis?
Känner mig helt slut för tillfället och en aning stressad. Tycker att jag inför varje år i slutet på augusti lovar mig själv att inte stressa upp och boka upp  en massor men det blir så iallafall.

- Lyfte ett 30 liters öl fat och glömde böja på knäna, det knakade till och det hände nåt. Har lite ryggont just nu.

+ Får snart lite sol på mig, ska ner till Turkiet och färdigställa köpet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0