Träning

Äntligen!
Nu har jag varit på gymmet igen och det var skönt att komma igång igen. Men fy vad tungt det var. På nåt konstigt sätt så tror man att det ska vara som det var för två veckor sedan men icke då. Bara att börja om från början.
Körde x fit, det var hårt och bra. Detta var igår så idag har jag träningsvärk, så i eftermiddag blir det en lugn löprunda på ca 40 min.
Fredag är det dags för favorit passet. 45 min spinning med en instruktör från Kalix som har en skön mix musik och ibland blir det slager. Med Björn shifs i öronen går det undan!

Dags att jobba lite.
På kalendern idag: mat och vin i kombination

Kommentarer
Postat av: Erika

Björn ... vad hette han?! ;) Ja, nu har jag fått din förkylning, tack så j...a mycket.;) Visst är det synd om mig?!

// Sis d.ä

2009-09-03 @ 15:39:16
Postat av: Marina

hoppsan!



Krya på dej

2009-09-05 @ 12:02:56
URL: http://marinatequila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0