St. Eriks loppet,Stockholm halvmaraton

Idag är det dags.
Vaknade kl 10.00 och åt lite gröt. Det är ju inte det godaste som finns men jag äter det ändå inför lopp som jag ska genomföra.
Erikas förtjänst att jag gör det. I början fick jag tvinga i mig och ibland hålla för näsan. Idag går det bra men endast en halv portion.
Kl är 12.00 nu och jag har klätt på mig. Ska börja dricka vatten och planera in lunchen. Jag har startid 16.45 så har planerat att vara inne vid Kungsträdgården runt kl 15.00.
Ska slå en signal till Lena & Carolina och peppa vidare.
Målet:
Inför Göteborgsvarvet hade jag ju 2 timmar som mål,klarade det på 2,02.
2 timmar är målet fortfarande men har ju inte sprungit på länge pga en förkylning, så målet får nog vara att ta sig runt och få ett så skönt lopp som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0