Grattis Christina " Ninni" Storm - Wiklander

Grattis på dig min vän. Idag smäller det och det är bara ett år till den magiska fyrtioårs gränsen. Hoppas du får en fantastisk dag med tårta och uppvaktning. Det är du värd!



Det här är min fantastiska vän som blir 39 år idag och som jag hade turen att få träffa när jag var 14 år. Vi har följt åt i livet och jag är lyckligt lottad att få ha Christina som min bästa vän. Hon ger dom bästa råden och är aldrig rädd för att säga vad hon tycker. Tack för att du hjälper mig att vara en bra människa och vän.

Kram för dig och din dag!

Kommentarer
Postat av: christina

Blev så GLAD!!!! när jag såg detta!! TACK älskade gumma!

Stor kram!

Ps. Var ju i Luleå på min födelsedag och sedan var Lelle borta så det är först nu jag gick in och läste din blogg. Puss!

2009-09-13 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0