FÖRSKYLD = FÖRKYLD

Okej, nu ska jag sluta att stava fel på det här attans svåra ordet förkyld. Erika blir så trött på mig:)
Men tänk om förkylningen kunde lämna min kropp, då skulle jag va så glá. Jag saknar träningen så hemskt mycket men det går ju inte att köra på när jag inte är 100 %.
Tjejmilen sprang jag i år igen med Erika, Victoria och Ulrika "Hells änglar". Jag avverkade milen på 54 min och det är jag nöjd med. Planen var ju 45 min men det har jag inte kunnat träna inför så det blir revanch på St Eriks loppet den 12 september när jag ska springa halvmaran.
Efter milen var vi och åt på Dionysos en bra Greek på söder.     www.dionysos.se
Det är god mat och trevlig service och man blir inte ruinerad heller.

Idag ligger jag bara och slappar. Har träningsvärk i benen och har nackspärr. Ska gå på en vinprovning där jag vet att det kommer att finns en hel del fantastiska viner idag. Försöker bara hitta lusten.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0