2:a PT träning

Japp då var det dags att väga och mäta in sig. Maxpulsen ska kollas av och jag har 189 i maxpuls. PT trodde jag hade mer att ge men fy farao vad det är jobbigt att springa på löpbandet. Jag sprang in i räcket hela tiden och PT sa inte bara en gång att jag hade en halv meter tillgodo bakom mig. 
Det enda jag tänkte på var att snart ligger jag på backen. Men det är väl bara en vane sak. Medans det är så fint väder ute så kommer jag att springa ute. I det trista vintervädret får jag väl min chans att öva på löpbandet.
Vi gjorde plankan också och klarade 2,07, observera att det var efter 2 km i maxfart.

Min nya vana:
Jag äter alltid frukost

Kommentarer
Postat av: Erika

Hurra!!!!

2009-09-20 @ 21:08:42
Postat av: beata

bra där, frukost regerar!

2009-09-22 @ 15:44:07
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0