Tack Annelie


http://dartanjang.blogspot.com/


Vilken morgon att få vakna till en sån trevlig "recention" :)
Jag brinner ju för min Tequila och jag kämpar hårt tillsammans med mina kollegor för att förmedla den ädla drycken Tequila. Wow Annelie vilket snyggt foto det var på drinken.
Garcia Lemon som är grundbasen i drinken finns nu på det fasta sortimentet på systemet art 383. En flaska som jag personligen tycker att alla ska byta ut mot den med hatten som dom flesta av någon konstig anledning har i sitt bar skåp. Garcia Lemon är en säker drinkbas för att lyckas med sin drink, speciellt frukt drinkar.
Har redan börjat fnula. Till veckan så ska jag köpa basilika och göra något gott av.

Trevlig helg och tack än en gång. Det värmde.

 

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej! Vad gulligt hon skrivit! Men du är ju bäst vännen!

Kram

2009-10-19 @ 00:12:03
Postat av: Marina

Visst är det kul.

2009-10-19 @ 12:34:04
URL: http://marinatequila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0