Sjuk!

Här ligger man sjuk nere i Portugal. Det är så trist så att man kan dö. Det är inget topp väder som tur är. Jörgen ligger ute vid polen iallafall. Katta är iväg och spelar tennis och det är så trist att jag inte kan vara med. Till lunch har jag fått falukorv med blomkålsstyvning. Det är så himla gott.
I söndags har vi varit på en tennis tunnering för en välgörenhet för barn. Katta och Jörgen spelade dubbel, vann 2 matcher och förlorade 2 matcher. Jag låg vid polen och hade det skönt. Vi blev serverade lunch och vi drack lite vin till det.
Vi gick en golf runda igår på Quinta de Lago ( south). Spelade bra dom första 8, fick en dipp och kom tillbaks dom 4 sista hålen. Grabbarna slog mig och Katta för ovanlighetens skull.
Ska återgå till Marian keyes och "en oväntad semester"
Har du läst hennes böcker? Inte?
Gör det!
Börja med Vattenmelonen och du kommer att skratta. En mysig och rolig bok.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad trist att du är sjuk! Hoppas du/ni kan njuta av de sista dagarna ändå. För nu blir det väl jobb för hela slanten när du kommer hem? :) Hälsa alla!

2009-10-06 @ 19:06:21
Postat av: christina

Vännen! Så typiskt - men självklart, så fort du är ledig och slappnar av kommer sjukdomen. Tänker på dig och längtar efter att prata med dig!

Kram

2009-10-07 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0