Hej då underbara helg

Ja då var det måndag igen och den började på gymet med min PT. Ett hårt styrketräningspass på 1 timma och strechning med några yogaövningar på en 1/2 timma. Skönt.
Hälften utav mina PT timmar är av ända och det är dags att börja köra lite mera själv igen. Träningen är inte ett problem men att äta rätt är mycket svårt för mig. Jag blir lite uttråkad på maten och kan inte låta bli godiset. Ska det vara så svårt ????
Tydligen, så är det så här. Men det är ju måndag och dags att glömma helgens godsaker och gå vidare. Förhoppningsvis utan godis.
Jag har fått ett tips att skriva ner allt jag äter i min träningsbok och det gjorde jag innan semestern men det sprack ju under tiden i Portugal.
Börjar i dag igen. Idag börjar kampen......

Frukost : 4 msk naturell yoghurt
              1 äpple

Lunch: 3 skivor kassler
           1 ost omelett på 2 ägg toppad med krossade linfrön.
           1 kopp te.

Har du problem med kramp i tår, fötter och vader ?
Jag har fått det.
Tips: Drick mycket vatten, ta en resorb, använd krossade linfrön i maten ( innehåller mycket magnesium )

Ha en fortsatt trevlig dag.
 



Kommentarer
Postat av: Erika

Ursäkta mig!!! Men fröken... 4 msk yoghurt och 1 äpple till frukost??? Har du inte lärt dig någonting??? Hoppas verkligen att det är en felskrivning annars så måste vi nog börja om från början igen.

2009-10-19 @ 15:39:54
Postat av: Jenny

Hej

Nu har jag veckans blogg tävling på bloggen så gå in och anmäl dig om vill vara med.

Ha en bra dag

2009-10-19 @ 16:38:36
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Marina

Det var så tidigt på morgonen.

I know, I Know

Men det var bättre än inget alls. Lunchen åt jag snabbt efter.



Puss, puss

2009-10-21 @ 12:28:10
URL: http://marinatequila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0