Halv ledig

Idag har jag bara jobbat lite grann. Gått omkring på stan och varit på Gallerix bla. Jessica och jag håller på att inreda baren och det tar längre tid än man tror. Äntligen har man hittat ramar man vill ha och såklart så är dom slut. Bara att beställa och bara att vänta.

2 timmar är spenderade  på gymmet idag och det blev styrketräning. Hade hoppas på bodypump men tyvär så var jag försent ute och det var fullbokat. Ja ha nu har alla börjat ett nytt liv eller vadå? ( skämt!)

KÖKET: Biff Bourgogne på mitt sätt,orkade inte gå till affären när jag upptäckte att jag inte hade hälften av ingridenserna.

 
Ja och  så blev det att vi korkade upp en Tempranillo från Australien. Bara dricka utan analys. Gott ibland!

Mumma

Kommentarer
Postat av: beata

Heja dig!

Jag tycker att det verkar som att du hittat till bra rutiner nu med träningen och hoppas att det blir bra med magen också! Ät lite och ofta och skippa texas kaffet ;)

Kram

2009-10-23 @ 07:45:22
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com
Postat av: Marina

Ja, jag försöker faktiskt dricka lite mera te nu förtiden.Det funkar bra.

Kram

2009-10-23 @ 14:30:49
URL: http://marinatequila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0