En vanlig torsdag

Klockan ringde 9.30 och det var jobbigt att vakna idag. Utanför var det en underbar vacker höstmorgon. Fina färger på träden, ulvsunda sjön låg spegelblank och solen sken fint. Åt lite fil och musli och gjorde mig iordning för jobbet.
Tog cykeln in till stan,det tar mig ca 20 min in.
Jag jobbade bara lunch idag så vid fem var jag hemma igen. Lagade lasagne och den blev himla god idag. 
Jörgen hade hyrt film och det blev "slumdog millionaire"en helmysig film. Ja sen pratade jag med christina och mycket mer än så här blev det inte idag. Hade tänkt att springa men det blev ledigt från träning idag.I morgon bitte blir det en timmes löpning med PT

+
Lugn och harmonisk dag
Skrattat mycket
Inget stress
Köpt Allt i hemmet
Bjuden på nobelfesten

-
ätit godis
ingen löpning
ingen vinst på trisslotterna

Tack för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0