En ful och en gul

Nu har vi provat en ny restaurang som jag har viljat göra ett tag. En kina krog på söder som har ett kök som vi var jättenöjda med.
Men jag vill ha mer när det gäller dryckesbiten.Tyvär fanns det ingen ambition med mat och dryck i kombination. Jag vill bli på såld nåt. SÄLJ!!!!, Ge mig en upplevelse......
Maten var god, lokalen är mysig men det blev bara förrätt och varmrätt innan vi gick vidare till Jimmys Steakhose för kaffe och avec.
www.fulochgul.se
1900 var vi på också. Det är gamla loftets lokaler som mat Nicklas numera driver restaurang och bar. Gin & tonic och riesling fick vi i oss där innan vi gick förbi Dubliner och sa hej till personalen.
Dubliner har flyttat och ligger nu vid hötorget istället för vid stureplan. Rent, frächt och nytt.
Det är kul att hälsa på för man träffar alltid någon man känner på dom irlänska pubarna. Igår träffade vi på Norrlands Peter, en gammal gäst från The Loft. Det visade sig att vi nästan är grannar så nu ska vi se om middagen vi planerade igår blir av:)
Hemma vi 01.30 nöjda och glada.
Idag nöjda men lite trötta, smällar man få ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0