Dundertabletter

Japp då var man frisk igen. Katta gav mig en tablett som skulle vara bra för allt runt näsan och det syndes klart och tydligt på asken. Jag är lite skeptisk till tabletter och tar väldigt sällan huvudvärkstabletter mm, men jag kände att det här vill jag inte vara med om här nere. Så jag tog en tablett i går kväll och gick och la mig. Ingen hosta och inget slem, simsalabim och jag är frisk.

Så idag var vi ute på golt banan igen och idag slog vi dom, Katta och jag mot Jörgen och Conor. Girlpower!
Vi har även varit till Jumbo och köpt en massa goda viner. Jag vill köpa mer!!!!
Jag är i himmlen, vinerna jag har köpt nu är bara en massa mumma. Katta åker hem på fredag så hon får ta så mycket hon kan få plats med. " Sorry sis men så är det när man bor i himmelriket"

Portvinet har jag hoppat över , ska ta det hemma på systemet istället. Portvin kostar nästan lika mycket hemma som här i portugal nämligen. Ett tips om ni åker hit: Kolla systemets sortiment på Port och Setubal viner innan ni åker. Jag har nämligen gjort misstaget en gång. Proppade väskan full med massa portvin och kom sen hem och hittade nästan allt på systemet för bara några 20 lappar extra.

Nej , jag föreslår att proppa väskan full med Crasto 2006, Cartuxa 2006, Brunheda 2001, Herdade Grande 2007, och Vinha de Defesa 2007. Det har jag gjort och jag lovar en rapport om dom senare för just nu är jag nämligen rödvinsmarinerad.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Har ni med något till oss "stackare" här hemma i Sverige då??! Eller ska du ha allt själv??// Erika

2009-10-08 @ 22:45:28
Postat av: Anonym

självklart!

2009-10-09 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0