Bönor & Blad

Om ni inte har varit inne på denna ljuvliga butik i Östermalmstunnelbanestation då är det dags. Jag gjorde det igår och man blir så lycklig. Det doftar mums, jättegott. Personalen är super trevliga och man behöver lite lyx ibland. Jag köpte hasselnöts kaffe och lite choklad. Tjejen frågade om det var en present, ja till mig var det en present. Om jag nu handlade för 100:- så fick jag en presentpåse. Sånt älskar jag. Självklart handlade jag för 100:-och fick en present. På tunnelbanan hem var jag lycklig och det doftade så gott. Kunde inet låta bli att smaka. Väl hemma upptäcker jag att i min present påse fanns det: chili och saffrans te, bönans special kaffe, italiensk nogat, Biscottino och mörk choklad. Det blev en mysig soffkväll.
Varje gång man öppnar skafferiet nu så blir man glad för dofterna är underbara.

Kommentarer
Postat av: beata

den butiken går jag förbi varje dag på väg till jobbet...vågar inte gå in för då köper jag väl något :) men efter det du skrev ska jag helt klart köpa mig en present jag med!

2009-10-25 @ 20:16:56
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0