8:e PT träningen

Jag är tillbaks i bra träningsfas. Mat tänket är det värre med. Mina kära extra kilon runt magen trivs och ville inte lämna min kropp.
Jag har tränat varje dag sedan jag kom hem.
Söndag= Viryayoga
Måndag= Löpning med PT
Tisdag= Spinning express 30 min + styrketräning mage och rörlighetsträning
Idag körde jag styrketräning med min PT.
Sprang i en kvart,
Mycket ben träning alá tänk löpsteget. Utfall, benböj och steg upp på kontra kick upp andra benet. Vi har lagt på vikter och det har blivit tuffare nu.
Idag fick jag en rejäl strechning i höfter och höftböjarn. Aj aj men vad bra.
PT tycker jag är lite stel:)
Axlarna fick sig en körare också, mage lika så och även ryggen.
Vi körde i 1 timme med bra rytm och mycket styrka.
Nu är jag lite eftermiddags trött lagom till att man ska börja jobba. 

www.worldclass.se

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0