Poweryoga

Vaknade idag och var helt slut. En tuff dag på jobbet igår och kom inte hem förens 03.00 men satte klockan på ringning 09.00 för jag ville verkligen gå på yogan.
Brukar alltid vara stel och ha lite låsningar i ryggen eftersom jag alltid har jobbat sent när jag kör det här passet. Men det gick bra, superbra faktiskt. Annika som kör poweryogan på gymet är duktig och förklarar bra.
Målet är att nu försöka gå två gånger i veckan på yoga. Ska jag nog kunna hinna med nu när jag inte kör PT längre:(
Jag har tvättat och kollat mycket på tv idag.
Behöver jobba men kommer bara inte till skott. Nu sitter jag här och skriver istället,det duger inte. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0