Karlskoga och vinprovning

Ja då är man påväg hem till Kga och ska hålla en vinprovning. En lite rolig grej som var menat för några nära och kära har blivit en stor grej för 38 per. Det ska bli jätteroligt att träffa alla gamla vänner och bekanta.
Jag känner mig laddad och har valt ut 5 goda viner som jag hoppas dom ska gilla och dessutom lära sig något om vin. Problemet är bara att när det gäller vin så finns det ju så otroligt mycket att berätta. 
Att göra alla 37 nöjda ser jag som ett stort " mission "

Träningskollen:
I måndags så sprang jag  54 min själv. Det var tråkigt, man vänjer sig vid sällskap. I tisdags så sprang jag till jobbet och i onsdags så körde jag min styrketräning. Så den här veckan så har jag lyckats köra enligt planen utan PT.
Idag blev det en vilodag. Inget som jag hade planerat men tiden bara sprang förbi och jag tog ett glas vitt till matlagningen. Det var jag värd.
Helgen närmar sig.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0