GI

Nu är det med hårdhandskarna jag tar tag i dessa jävulska 4 kg runt magen. Allt socker är borttaget ur min kost och jag äter mycket lite potatis, pasta och frukt. Har även varit och träffat en dietist pga utredningen med min mage.
Men vad man ska äta och när, det vet jag men gör det bara inte. Hur dumt är inte det då!

Men i två veckor nu är det ett stenhårt matschema som nu jag ska följa. 5 gånger om dagen skall det  ätas och det är hård disiplin från min sida. Jobbigast är det när jag jobbar, för det går bara inte att sitta ner i lugn och ro och äta helt enkelt. Tre dagar är avklarade och jag är så sugen på choklad så att jag kan dö.

Dagens mat:

Omelett med skinka och ost, kaffe, en hård macka ( inte ok ) med skinka, ett glas citronvatten.

Mixade nötter: pistage, mandlar, solrosfrön, gojibär.

Nötfärsbulle med fetaost, grönsallad med feta,rostade solrosfrön och spenat.

Valnötter, kaffe med kanel och kardemumma

Yoghurt 

Var på golfbanan idag och gick en runda som gick super första nio men blev skit dom sista nio. Jörgen vann för en gångs skull och det blev till att köpa två trisslotter.

Kommentarer
Postat av: beata

du får bara se till att vara väldigt välplanerad så är det inga problem att äta 5 gånger om dagen!! dessutom finns det ju massa bra saker du kan äta på jobbet som avocado, frukt och yoghurt!

Hoppas det här hjälper nu så du slipper ha ont i magen!

2009-05-08 @ 08:36:17
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0