Barcelona 20 - 24 Maj

Jag har varit i Barcelona. Inte för första gången men det var för första gången jag var där i flera dagar och lärde känna denna otroligt underbara stad.
Har du aldrig varit där? Åk nu
Jag kan verkligen rekommendera det.
Vi har promenerat, ätit gott, druckit  gott och framför allt shoppat.
Kolla in mina nya skor



Wow, jag är skit nöjd.

Vi hade fått lite tips och råd på vad som borde ses och vad vi skulle undvika. 2 turistfälla grejer vad vi dock med om. Men det är ju lite kul samtidigt.
Första lunchen var en av dom. Cavan, Sangrias och utsikten var superb men maten var en katastrof. Vi förstod inte riktigt fällan då men när vi senare på¨kvällen betalade mindre men åt och drack mycket mer förstod vi.



Andra fällan var ni vi var på väg hem och det var söndag. Mycket var stängt, det var 1 mila lopp så vägen var avstängd och vi hamnade på La Rambla och skulle äta frukost innan hemfärd. Mackan var en katasrof och Rose marie fick inte ens nån mat. Well det kan vi ta , eftersom allt annat var och är så trevligt.

I Born distriktet drack vi Moijtos och hade det bra.



Salut.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0