Tränings dagbok Mars

2 Mars
Löpning 45 min till jobbet.Lungt tempo, kändes helt ok men att jag varit sjuk kändes på tyngden på stegen.
3 Mars, löpning till gymet 10 min, crosstrainingca 20 min, hopprep 10 min. Styrketräning,lite ben, lite armar, lite balans. 1 1/2 h träning totalt.
4 Mars blev ingen träning. Sjukt på jobbet , fick stressa in
5 Mars-8 Mars ingen träning Var i kga och Degerfors, ingen ursäkt men så blev det.
9 Mars Löpning 40 min
10 Mars Vila
11Mars Löpning 40 min, snökaos, jobbigt och tungt
12 Mars Löpning 10 min till gymet, 30 min  X fit , explosiv träning i grupp.
13 Mars?
14 Mars styrketräning 1 1/2 timma
15 Mars Sjuk
Fortfarande sjuk, och det är den 26 mars. Min halvmara den 16 maj känns tung just nu. Tänker vila hela mars ut. Måste bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0