Stress

En är sjuk på jobbet, så den här morgonen började med andan i  halsen när telefonen ringde. Men det var ju en hel timme kvar till öppning. (:
Men men, hann faktiskt och det blev ett 13,5 timmars pass denna onsdag. Vi hade en lugn onsdagskväll och det såg ut som vi skulle få en tidig hemgång Lena och jag.
Men hoppsan inte det nej, utan när det är en 1/2 timme kvar till stänging kommer det in 3 sällskap. En femma som till och med skulle ha en 3 rätters middag. Jiipi!
Så kvällen blev istället längre än normalt.
Men så farligt var det väl inte men det är bara så typiskt eftersom vi alltid har fullt och aldrig kan gå hem tidigare.

Imorgon bär det av  till Karlskoga, min hemstad där jag kommer ifrån. Ska bli hemskt kul eftersom jag ska hålla i en Tequilaprovning för 30 personer. Spännade



Den här sorten kan nån annan dricka. Ni som kommer på provningen kommer att få prova endast 100% agave Tequila och äkta.
Behöver sova och ladda batterierna.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0