Februari är över, Hej Mars

Äntligen är den här månaden över. Den har varit tuff, tråkig, stressig, gnällig, ja fy farao. Har dessutom varit sjuk nästan hela månaden och har ju därmed inte kunnat träna och det gör ju sitt till.
Vädret är ju inget man har varit glad över heller, grått, grått, grått.......
Det har varit massor med trevliga vinprovningar i februari men har inte kunnat gå på så många. Katastrof, men vad där och göra när jag ändå inte har kunnat lukta och smaka pga förskylningen. TRÅKIGT

Oj oj vad jag tycker synd om mig själv. Man ska inte klaga, jag vet.....
Okej
Hej då februari
Hej Mars

Okej vad händer i Mars då?
Ny personal på jobbet, man vet aldrig om det blir bra eller dåligt. Hoppas det funkar bra annars blir det jag som får det kämpigt att hitta ny.
Tequilaprovning i Degerfors, utmaning. Kul, kul, kul
Farbror Doktorn: undersöker min mage. Har remiss till st Görans, dags att kolla upp min mage som jag skulle ha gjort för längesen.Men det är svårt att komma till skott med vissa saker.
Irene fyller
Spökmiddag i Gamlastan. Gav Jörgen en upplevelse i julklapp, självklart för två. Så jag är med bjuden. Smart va?
Farbror doktorn
igen.
Kanske det sista som händer i Mars är Mexicoresan som ev blir av trots allt. Vi får se om vi beger oss till Mexico den
30:e. Det skull vara så fantastiskt roligt. Snälla gör såatt den blir av.

Ja det verkar som det kommmer att hända lite i Mars. Träningen ska jag ta upp igen. Dags att  börja löpa. 16 Maj närmar sig med storm steg. Göteborgsvarvet

Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0