Facebook

Vilken fantastisk grej,det här med facebook.
Har varit med en tid nu, men kan väl inte säga att jag är inne så ofta men när jag väl är där så är det väldigt skoj. Kontakten med gamla vänner är såååååå rolig. Minnen kommer tillbaka, man ler, man skrattar till och med ibland. Vissa gamla vänner kan jag komma att sakna så mycket och jag tänker att jag måste bara höra av mig. Ja på riktigt ( telefon eller rent av hälsa på )

Tyvär så gör jag inte det, det glöms bort så fort man går i från datorn. Jag kanske går till jobbet eller jag stressar iväg till nåt annat, hoppsan sen gick det två veckor till innan jag var inne på facebook igen.
Önskar att man hade mer tid. Fast tid har jag väl, det handlar nog mest om att priotera.
Vänner, nya som gamla. Jag älskar er, tänker på er, uppskattar er, längtar efter er. Hoppas ni mår bra, gör det ni vill och inte glömmer att kramas.

Bamsekram från mig till dig


Tänk om man kunde vara ledig lite mer......

Kommentarer
Postat av: Susanne Andersson

Det är så härligt o läsa din blogg för den talar om hur lik dig du är, o jag bara ler o minns, precis som du skriver.

Du är så unik med ditt varma o icke dömmande sätt att vara mot alla.

Stora kramar till dig från mig!

//Susanne

2009-03-25 @ 20:32:29
Postat av: christina

Håller med ovanstående - du är helt UNDERBAR! Älskar dig!

Kram

2009-03-29 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0