April

Ja då närmar sig april med stormsteg. Härligt , för det menas ju att snart är det vår.
Vad händer då!
Min träning ska återupptas med början i morgon onsdag den 1:a. I måndags gick jag till jobbet, det blev  en lugn promenad  på 1timma och 10 min.
Idag blir det promenad igen, förskylningen har släppt men jag känner av den fortfarande så jag vågar inte börja springa ännu.
Den 1 april blir det en liten vinprovning med Vinovativa, äntligen är luktsinnet tillbaka och man kan uppskatta viner och dofter igen. Den 2 april så ska jag på Motivstämplingskurs.KUUUUULLLLLL!!!
Träning ska det bli mycket av i april, har en månad på mig för att ladda tillGöteborgsvarvet. Måste bara hålla mig frisk.
Påsken blir en hel del ledigt, Jörgen jobbar och jag med fast bara på lördagen. Söndagen funderar jag på att bjuda hem några vänner på lite mat. Vill du komma?
16 -19 April bär det av till Tyskland och härliga Moseldalen. Cykling och prova vin är överst på listan att göra där.
Sen får vi se vad det blir mer i April.
Födelsedagar:
Nadir 9:e
Max 12:e
Annkatrine 17:e
Pappa19:e
Lilla jag 19:e
Lena 22:a
Jörgen 29:e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0