Alltid ska det vara nåt....

Japp, jag kom inte upp ur sängen när det var dags att åka till sjukhuset, när jag väl gjorde det så kom jag aldrig iväg kändes det som. Väl på bussen, kände mig lite stressad eftersom tiden började springa iväg. Skulle jobba lunch och börja 10.30.
Kom till Fridhemsplan, bytte och stressade ner till den blå linjen. Åkte till Stadshagen....
Det var ju skyltat och då det var inga problem att hitta. Väl uppe på gatan, stressad men där stod det huvudentré, perfekt, det var ju jättenära.
Sjyst entré, vet jag att jag tyckte. Gröna väggar, ett skyltfönster med en tvättmaskin och lite annat smått och gott. Det såg inte ut som ett sjukhus och inte kändes det som det heller för den delen.Ok, samma ingång som till nåt annat företag  måste det ju vara. Jag kom egenom metalldetektorn med några slips gubbar och gick och gick. Det här måste vara fel. Gick tillbaka igen, väl framme vid metalldetektorn så kom jag inte ut. Ropade till henne i receptionen att jag ville ut. Hon hjäpte mig och jag frågade henne vart sjukhuset låg. Hur kom du in här blev svaret.
Ja det kunde man ju fråga sig vad man gjorde inne på Elektrolux huvudkontor.

Väl framme på St Görans sjukhus. Stort och  fint sjukhus som såg ut som ett sjukhus gör. Hittade tillslut labbet och det stod en lapp att man skulle sitta ner minst 15 min innan proverna skulle tas. Klockan var 10.00 började bli lite STRESSAD.
Väl inne på rummet frågade sköterskan om jag tog blodförtunnande medel. Wonder why?
Hann nästan till jobbet, ombytt och klar 10min försenad.

Kommentarer
Postat av: beata

hej!

hoppas allt ar bra hemma! hur gar det med magen?har ar allt bra men otroligt fysiskt. jag kommer se ut som hulken nar jag kommer hem hahaha!

halsa alla!

manga kramar beata

2009-03-13 @ 14:03:41
URL: http://www.minyogaresa.blogspot.com
Postat av: Erika

When will you ever learn??? Herregud! Är det nån som är förvånad???

2009-03-14 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0