Träningsvärk

Ja det är väl så härligt när kroppen värker efter att man tränat.Poweryoga är det som min kropp reagerar mest på. Aj aj det känns verkligen, men det är så behövligt.Jag är ju så stel.Just nuär det ofatt bart att jag kommer att kunna göra som dom andra gör.
Men alla är vi ny börjare.
Det är hunden ,solen och många många fler ställningar attl ära sig.Men ack så behövligt man riktigt känner hur musklerna skriker änligen.Ryggen värker men vet att om några dagar har den stabiliterats och det kommer att kännas bra.
Spinning har blivit min grej, det jag kör mest och svetten lackas.Konditionen hålls igång.Löpningen går si och så med.Har väldigt svårt med diciplinen där.Det blirlätt ett spinnings pass istället.
Core kör jag regelbundet, bra för kusseluren och magen.Nåt jag kan rekommenderaär booty.Booty är ett pass för rumpan.1/2 tmmemad bara ben böj och andra ben övningar.Benen skakar kan jag säga.Skakar som bara den.Try

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0