Träningsdagbok Jan-2009

Nyårsafton 31:a 6 km längdskidåkning.
1:a 1 timmes promenad i vackra Östersund.
3:e 60 min spinning, jobbigt. M Leif mycket stående, känns i ryggen.
4:e core 30 min, axlar - armar på gymmet
6:e 20 min crosstraining, axlar, balans - styrke övningar
7:e Tennis 1 timma, poweryoga 1 timma
8:e Ledigt, vila
9:e Löpning,ca 6 km till jobbet. Morgon pass, lite halv tungt innan frukost.
10:e Spinning 60 min var det tänkt. Men som vanligt var jag sen, så platsen hade dom gett bort. Istället då: uppvärmning 10 min. Crosstraining. Hoppade hopprep, tänkt för tennisen. Benövningar. 1 1/2 timmes träning allt som allt. Kändes bra.
11:e Vila V.2
12:e Löpning 30 min, runt sjön - shell mackan-uppförsbacken - Minneberg
13:e Spinning -core 14:e Poweryoga,ryggövningar (lats) med Jörgen som peppade
15:e Vila, aj aj träningsvärk (skön sådan)
16:e Spinning 45min, balansövningar, armar, rygg.
17:e Vila
18:e? Bodypump 1 timma på gymet V. 3
19:e Vila
20:e 1 Timma Tennis med Katta, gymet 1/2 timme styrka med handtlar på boll. Axlar, rygg, armar.
21:a Vila. Är på väg att bli sjuk.
22:a Vila. Sjuk???? NEEEEEEJJJJ Vill inte
23:a Spinning 45 min, cochning 1 timma,genomgång
24.e - 29:e sjuk
Förskylning som sitter kvar
Det blir ingen mer träning i januari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0