Söndag

Ja, det blev ingen städning.
Men jag tränade.....missade ju poweryoga och tänkte att jag beger mig till Hornstull och kör bodypump. Självklart åkte jag fel, eller tänkte fel så jag kom till fel adress och missade även det passet. Japp, ner i tunnelbanan igen och åkte vidare till slussen. Det fick bli core....aj aj sa magen. Axlar och armar fick sig en hårdkörare också. Skönt att det blev av iallafall. Måste träna axlar. Erika har gett mig superenkla övningar för axlarna. Dags att faktiskt börja träna lite för vad jag faktiskt behöver. Har haft problem med den vänstra arm/ axel sen lucia. Har varit hos kiropraktorn också. Det blev även där pekfingret och ett schema för axlarna. Så....... Matdags....stekt falukorv med blomkålsstuvning.Jammi,gud va gött! Det är söndag och det blir massa prat i telefon. Pratade med min svärmor, spännande att få veta vad alla åt och drack på nyår. Låter så gott, nu har man lite nya tips på varmrätter och definitivt på desserter. Gert hade gjort en aftereight dessert. Den ska absolut provas och självklart kommer receptet att läggas ut här. Ja sen var det dags för en timme med Anna. Hon hade lite kämpigt med sjuka och överspelta barn men det gick bra att prata ändå. Måste få hennes recept också såklart. Knäckig äppelkaka? Vet någ redan vilken Tequila som kommer att passa till den. Sista samtalet som varade en timma får nog vara en hemlis sålänge. En gamla kompis eller ja kompis och kompis men det var ca 4- 5 år sedan vi pratades vid. Andras sorligheter gör att man själv kommmer på att man har det rätt så bra. En bostad, jobb, pojkvän (en underbar sådan när han inte ska städa hela tiden(: pengar, underbara vänner, jag är frisk ect ect. Uppskatta livet. Bamsekram Marina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utbytt mot kiropraktor...;-(( trist

2009-01-13 @ 13:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0