shopping

Hej Efter 1 timmes tennis och 1 timmes poweryoga är man värd att få shoppa loss lite. Eller vad säger ni? Lite mat först sen kunde det roliga börja. NK började sin rea idag... Jörgen hittade en jätte snygg svart rock, en sån där klassisk som faktiskt jag tyckte att han behöver, 2 golf tröjor (adidas) och en golfbag. Jag då... Faktiskt så har jag bara med mig en tenniskjol hem och två paket hjärtljus. Men har en plan och vet att det blir mer imorgon. Det finns jätte mycket snygga kläder där ute. Jörgen fick ont i huvudet och det är nåt han lyckas få när vi går i affärer. Går nog runt lite själv imorgon. Nu blir det soffan. Vi har hyrt 5 filmer så vi blir väl fyrkantiga i ögonen. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

5 filmer??!! Vilka då och hur många såg du innan du somnade? :) Kram Anna!

2009-01-08 @ 12:29:36
URL: http://anna.kxa.se
Postat av: Anna

Hej där! Jag skulle vilja ha tips på ett gott, icke-surt fredagsvin! :)

2009-01-09 @ 15:22:02
URL: http://anna.kxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0