Man lär sig alltid nått nytt

Oj oj söndag igen. Härligt. Jag har sett era kommentarer. Kul!!! Jätteroligt såklart att veta att ni har läst min blogg. Tack! Jag har inte lärt mig allt om det här med bloggandet ännu men som sagt nu vet jag var jag hittar era kommentarer. Anna har lärt mig att skriva också. Punkt och sen mellan slag. Lättare att läsa nu? Men det är ju fruktansvärt vad dåligt jag skriver, stavningen är ju ett skämt. Jag skriver som man talar. Fy skäms, ska verkligen skärpa mig. I skolan hade jag bra betyg i mitt skrivande. Men hoppsan närvar det. Hjälp det var mer än 20år sedan. Tur att jag har talets gåva ändå. För det har jag väll?. Vad händer idag då.... Träna,ja men inte bestämmt vad än och kl är 15.47. Katta är på väg från Kga och och vi ska ut och käka. Östgötakällare. En kanon restaurang på Söder. PEPPARSTEKEN är grym. Kanske blir det party. Lillemans kommentar när han hörde att Katta var hemma: Dubbeltrubbel!! Jag förstår ingenting.:) Kia, Henrik bla. ska med. Hejdå

Kommentarer
Postat av: sannie

2009-01-18 @ 16:05:14
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, titta vad fint det ser ut nu! :) Hoppas ni hade en kul kväll i går. Här har det varit och är rena rama sjukstugan. Usch! Men nu ska det väl bli bättre, hallå kan våren komma nu?! Tack för mailet, kram!

2009-01-19 @ 13:43:14
URL: http://anna.kxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0